Quote:
Originally Posted by Lenn83
Komen nog andere velgen onder in de toekomst (als er weer geld is) waarschijnlijk verbreed staal of cup gespoten in zwart en blauw(blauw hart - zwarte rand of anders om), komt ook nog een andere gril in met embleem maar het geld is er helaas niet voor op dit moment...
misschien nog een heel klein beetje verlagen, te erg kan niet i.v.m met drempels
hopelijk volgend jaar een wat snellere motor er in leggen! en over spuiten, hij is heel arm gespoten en dat is zeer jammer, dan wil ik hem graag in champagne kleur laten spuiten, pas heel mooi bij zwart
|
Idd, logo's terug steken is echt wel mooier, mooie plannen in iedergeval ook die velgen het is ook "recessie" dusja, iedereen moet een beetje op de poen letten. in deze tijden gaat het er harder uit dan dat het terug komt ja toch!
Heb vandaag mijn MK2 1.6 automaat maar eens verwend met een set nieuwe schijven en nieuwe remblokken en beide kanten. ik ken weer even voor uit.
Oja.. en de Rood gele Hella Heckplate (kofferbakplaat) eraf gehaald. Die zat vast met duppelzijdig tape, dat was er vanaf 1990 niet meer af geweest. kortom dat was avontuurtje stickerverwijderaar en ijskrabber... morgen met de polier en commandant erover heen. wil de gehele onderkant en wielkasten in de tektiel hebben dus ik ben voorlopig ook nog zoet
champange is wel een mooie kleur. ik zou geen blauw meer pakken. heb ook een blauwe polo variant Highline gehad maarem... blauw, zwart allemaal die kleuren, je ziet er ECHT alles op, krassen, gras en zand, alles, je blijft ze poetsen, ben blij dat mijn golf nu Beige/Grijs is stuk minder omkijken na!
Maarja zo blijf je bezig, Remschijven en blokken warem wel nodig voor de APK voor 2013 dus echt een keuze had ik niet. maar ze liggen eronder!
nu nog de APK!
maar daar fluit hij wel door heen.