ik had gezegd jullie op de hoogte te houden, nou laat ik dat eens doen.
2.5 week geleden bij de lokale autoshop een kw sportsuspension kit besteld voor mn golf
na een week maar eens gebeld waar die bleef, en wat bleek, er was wat mis gegaan met de levering, de set lag nog in groningen, bij GKB-import. even gemopperd en geduld op gebracht om nog even te wachten. en vandaag was het zover.
ik auto geleend ( golf is enige vervoer) en hup, op naar de autoshop. daar lag er al een doos te wachten,
toch even de doos open gemaakt om te kijken, bovenin 4 dozen met dempers, en onderin de veren, wel vreemd dat de dozen met de dempers erin gelijk van grote waren. dus ik heb ze even open gemaakt, 2 achterdempers, met losse onderste veerschotel, die je nog zelf moet monteren, dat lijktme geen probleem, al was een uitleg/handleiding wel makkelijker geweest. wel leuk dat je de hoogte nog kan verstellen dmv een ring waar de schotel op/in rust.
al twijfel ik wel over de stevigheid, t gewicht draagt op de ring imo
en tot mijn verbazing 2 insert demper/demper patronen voor de voorkant.
en daar zit nu juist mijn probleem, ik wil geen patronen, ik heb geen goede poten om ze in te zetten, en t is niet mooi. de paarse ( als die er nog zijn) van KW staan veel beter. maar ook, ik kan nergens op de site van KW vinden dat ik patronen/inserts geleverd zou krijgen, de plaatjes en foto's laten mij overal complete poten met veerschotels e.d. zien. waar gaat dit nu mis? zit ik verkeerd, of is de KW hier mee mis gegaan.
ondertussen heeft de autoshop al wel contact gehad met KW, maar ik heb nog geen uitsluiting over het hoe of wat
hieronder de gegevens van de website, foto geleend van google, maar zelfde als website
http://www.gkb-import.nl/kw/index.htm
Image similarly
KW Sport Suspensions
Brand: KW
Manufacturer part-no.: 20080010
Product: sport suspension
Approval: TUEV approval
Content of delivery: complete set (front + rear)
Year: 09 / 1979-07 / 1983
Lowering fa: 40 mm
Lowering ra: 40 mm
Adjustment ra: slots
Damping adjustment: none
Axle weight fa: - 785 kg
Axle weight ra: - 630 kg
documents:
399,00 €
incl.VAT
Additional Information:
KW Sport Suspension kits consist of high-quality springs and specially matched sports shock absorbers with shortened stroke which are aligned to the new ratio. The aim of the extensive driving tests is to achieve an ideal collaboration of the shock and spring units and a significant improvements of the handling and drivability.
The sporty, harmonised tuning offers a high degree of driving dynamic and safety without loosing the comfort.
- High quality springs with specially matched sports shock absorbers
- Sports shock absorbers with shortened stroke
- Optimum interaction between shock absorber / spring unit
- Significant improvement in handling and driveability
- Sporty, harmonised tuning
- with TÜV-technical component report
Note:
Rear-axle spring collar can be adjusted via multi position perch