Thread: Caddy gekocht!
View Single Post
Old 28-03-2012, 20:41
Makrolon Makrolon is offline
Forum Regular

Default Caddy gekocht!

Hallo,
Zal me even voorstellen, ben Sander, 21 jaar uit apeldoorn.
Heb vanaf mn 18e een golf 3 gereden (heb ik nog) en wou al lang een Caddy, voor er bij. Ga ook veel naar circuits en crossbanen met de motor en die kan ik nu mooi in de caddy zetten.

Ben vandaag wezen kijken bij een Caddy, en heb m gekocht. Ga hem morgen ophalen. Is een 1.6 D uit 1984.

Nu had ik al wat vragen,
Eerst wil ik van die lelijke voorbumer af. Wat voor bumpers passen er allemaal op? Gewoon origineel golf 2 bijvoorbeeld? Passen alle andere ondelen van golf 2 ook gewoon, of zit hier nog verschil in? Ook wil ik graag een grill met de dubbele koplampen er in, past dit ook zonder meer?

Dan, ik wil er in de toekomst een 1.9 tdi uit een golf in hangen. Hebben jullie misschien wat links met leesvoer over dit onderwerp voor mij? Zat te denken om een donor golf 3 te zoeken en de hele zooi over te bouwen, ook de remmerij enzo. Kan dit zomaar of is dit te makkelijk gedacht?

Dan, als laatst, wil ik er graag een 'rollbar' boven de cabine uit maken en een buizenwerk rond de bak. Dit omdat ik het dik vind en het ook handig is om de motor vast te zetten. Heb al wel wat foto's gezien hier van. Zijn er mensen met ervaring hiermee hier?
Reply With Quote