19-03-2012, 23:01
|
Forum Regular
|
|
Join Date: Jun 2011
Posts: 139
|
|
Quote:
Originally Posted by De Pul
als ik die turbogegevens google kom ik uit op ihi vf10,van een subaru impreza?
die injectoren zijn idd veel te groot,voor deze setup zou ik max 350cc monteren.[grijze injectoren(de grote)zijn bijv. 305cc]
bougies heb ik geen kaas van gegeten,heb zelf een smallblock 1.6 turbo gebouwd en daar heb ik platina bougies voor een g40 in gedraaid.dus zoiets zou je kunnen doen,al zouden de juiste g60 bougies ook toereikend moeten zijn.
maar ik ben wel met joram eens,als je het allemaal niet zeker weet kun je beter een specialist er naar laten kijken.
|
Ik wil gewoon graag weten of het ongeveer klopt wat er allemaal in zit. Het gaat er nog niet om dat het allemaal 100% loopt eerst wil ik hem even lopend krijgen en normaal kunnen rijden. Wanneer dit allemaal is gebeurd ga ik inderdaad kijken wat een specialist er aan kan doen om hem 100% te krijgen.
Over de turbo wilde ik alleen maar even kijken of deze bij zo'n blok past (qua vermogen) en dit klopt wel ongeveer. Heb het kunnen vinden op een site na een tijd zoeken, de turbo komt inderdaad van een subaru daar was ik al achter. Grijze injectoren heb ik gekocht en heb ook nog s2 injectoren liggen dus om het ongeveer goed te krijgen zit ik dan wel goed.
Ik ga inderdaad op origineel management rijden. Originele ontsteking zit er nog op. De turbo druk stond toen het blok eruit ging op 0,8/0,9 bar maar heeft eerder op 1,2 gestaan dus wil hem na goed afstellen daar weer op krijgen. Compressieverhouding zou ik me god niet weten wat dat bij dit blok is.
Ik ga van de week van alles laten stralen dan kan ik wel wat foto's posten van het spul.
|