@Audi1981 en Dennis-Mash
...in de carroseriekleur? Is ook wel mooi en rustig, maar ik wil juist altijd ff wat anders... Bovendien IS-ie nu al gespoten, hè?!
Welke kleuren bij elkaar bij TWO-TONE is altijd een gok, maar ik vind het wel een geslaagde combi!
get low...
Gisteren maar eens de auto achter een flink stuk verlaagd:
how low can you go?
OMG, mijn uitlaat zit nu wel errug laag!
Ff zonder gekheid:
Jullie hebben al kunnen lezen dat in een verlagingssetje van -40 mm had gekocht en dit is ècht wel wat meer...
Het komt omdat we gisteren een partijtje grindtegels GRATIS konden ophalen in Spaarndam.
De vrouw des huizes verbaasde zich er al over, dat we geen aanhanger bij ons hadden... Waarom?
Uiteraard dacht ik 'wel ff' 21 stuks 60X40-'ers in de variant te kunnen laden; waar heb je anders die ruimte voor?!
Het paste idd mak-ke-lijk, alleen het gewicht hè..., bij 20 kg per stuk kom je al gauw op 400+ kg totaal
Bij het eerste-het beste drempeltje schuurde de uitlaat (eindje) dan ook al over de straat en het reed echt niet lekker... hmmm...
We hebben dan ook maar meteen besloten een, zo-vlak-mogelijke, drempelloze, alternatieve route te kiezen en om vooral maar NIET door de Velsertunnel terug te gaan, maar met de pont
Gelukkig was het nog geen 10 km en hebben we nu dus 21 tegels voor € 1,15 overtocht + de benzinekosten
...maar ik doe dit nooit weer, haha!