Hallo , ik ben pas nieuw op dit forum en hoop hier veel bij te leren
, van kleinsaf ben ik al geconfonteerd met vw klassiekertjes
, maar dit geheel terzijde...
bij deze heb ik ook een Golf 1 gekocht
deze wagen zal de eerste 2 jaar als daily car worden ingezet (maar geen grote afstanden)
en daarna pas een volledige beurt krijgen!
omdat mijn golf2 eerst moet afgewerkt zijn
genoeg geleuterd :mrgreen: piczzz !!!
bij de aankoop:
Golf 1 1100cc bj1978
van de 1e eigenaar 140 000 km's
heel net vanbinnen (jammergenoeg nog geen foto's :oops: )
(14 jaar stilgestaan) , maar technisch reeds inorde
maar wel ROT :oops:
Uploaded with
ImageShack.us
ik kon het niet laten :mrgreen:
eens thuisgekomen bleek mijn alternator kapot te zijn gegaan :roll: ? , een extra kost bovenop al het roest
gelukkig heb ik een goede kameraad die me wel wou helpen voor het laswerk en carroserie gedeelte
, idd ,er zijn nog mensen waar je ECHT kan op rekenen
, merci maat jij weet wel e :mrgreen: even enkele foto's van alle roest ellende :x , en het reeds gedane werk
[IMG]http://img52.imageshack.us/img52/9635/foto0020kopie.jpg[/IMG
dorpels links en rechts slecht...
dan begonnen met uitslijpen en het opstarten van de laswerken
was niet gemakkelijk te lassen , wat uitzoeken met de nieuwe halfautomaat
gaat nu veel beter al , debracel erover en alles mooi opkuisen binnenkort
dan plasmasnijder erin en alles eruit :mrgreen:
intussen een nieuwe binnenwielkuip gestoken + wielboog
(intussen verder afgelst dan op de foto's)
Verder is de achterplaat linksachter verder afgewerkt
en dan verder begonnen aan de rechterwielkuip :lol:
roest aan de reschterkant :oops:
tot zover deze eerste lezing :mrgreen: geef gerust jullie mening en tips
Greetzzzz Hannes