![Old](https://www.volksforum.com/forum/images/statusicon/post_old.gif)
08-03-2005, 18:43
|
![VolkswagenRacing's Avatar](image.php?s=e8ad95933fe484d0b19ec5de7dec1ef1&u=62&dateline=1108053226) |
Forum junkie
|
|
|
|
Quote van corrado forum
Zelfde Jongen..........
Zo beste mensen...daar is ie dan de brokkepiloot.
Even het verhaal voor degene die weer van alles suggereren: wachtend op het stoplicht bij het 24 Oktoberplein ter hoogte van UWV kantoor als nummer 6 of 7 in de rij voor het stoplicht. Stoplicht groen en Dennis VROEEEM!!! Nee hoor...de enkele baan rechtsaf wordt tweebaans en ik dus naar links met een fijne Golf Tdi voor mij. In zijn 2 een klein beetje gas en ineens brak zijn kont weg naar links....op de rechterbaan zaten allemaal auto´s dus reactie...gas los en naar links sturen. Kont brak weer weg en toen....beng linkervoorwiel tegen de stoep en weg controle of beter gezegd die was toen al een 3 seconden weg.
Dan gaat het allemaal heel snel....en hoppa tegen een trampaal plop airbags eruit...wat een poeder komt daarvan af.....gespind en tsja allemaal mensen die ineens om mij stonden. Het is de 24ste gebeurd en de 27ste zouden er 2 nieuwe achterbanden opkomen maar tsja dat was te laat. Het lijkt allemaal erger dan het is qua schade... gelukkig heb ik niemand geramd en ben er helemaal heel uitgekomen.
Zo´n voorkant...tsja er zit geen motor in het vooronder alleen maar een holle ruimte, bumper van dat fijne carbonfiber of wat dan ook. De klep is van dun staal en die is alleen maar verbogen. De auto wordt nu gemaakt maar de eigenaar lachtte er alleen maar om.
Het is hem ook al een keer met die auto gebeurd en met meerdere....hij geeft de schuld aan de banden. Omstanders melden bij de politie dat ik ABSOLUUT niet te hard heb gereden en dat zij zagen dat ik een klapband kreeg. Dus die persoon zal ook wel foto´s op wreckedexotics hebben geplaatst. Ik heb aan de politie gevraagd of er een sporenonderzoek gedaan kon worden ter controle van de snelheid maar das niet standaard in geval van een éénzijdig ongeval.
In mijn geval is dat dus wel gedaan en bleek dat ik tussen de 50 en 55km/u heb gereden. Het jammere is dat die paal in de weg stond anders viel het zeker mee met de schade.
De eigenaar gaf mij het advies om direct weer door te rijden met de Murciélago dus aan vertrouwen geen gebrek. Kortom erg KLOTE allemaal....ik had nog nooit schade gereden maar tsja als je het doet...kan maar beter goed. Wie van deze FOKgasten kan zeggen dat ie een Ferrari als tram wilde laten fungeren.
Jongens ik ben mij kapotgeschrokken en het was echt KLOTE om daar te staan en dan te bellen van....hij zit in de prak.. maar goed hij reageerde....Dennis ik ben kerstinkopen aan het doen...Heb jij niets....MOOI en toch niet zo´n klein beetje schade he maar wel meteen goed.....kortom die man is niet goed snik maar gewoon
- VW Caddy 3k '10 1.9 TDI
http://www.krasendeukservice.nl
|