View Single Post
Old 16-01-2004, 15:07
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored

Send a message via MSN to Tommy

Quote:
Originally Posted by vwmk1maniac
Quote:
Originally Posted by Tommy
Quote:
Originally Posted by vwmk1maniac

Lager!!!

wat ga je er verder nog mee doen?

Wat ik er verder nog aan wil doen is het volgende,

- Proberen om aan witte knipperlichten te komen
- Proberen om aan nieuwe bumpers te komen, en de trekhaak er onderuit
- proberen om aan een compleet setje lijsten te komen
- Een spuitbeurtje zou geen overbodige luxe zijn
- wil nog een keer van die klapraampjes voorin
- Multi Funktions Anzeige (MFA) weer helemaal in orde zien te krijgen
- Gereviseerde motor erin wel eentje die erin hoort (1.8 DX Inspuit)
- Ik wou hem voor nog iets verlagen, maar dat zal er wel niet van komen want mijn uitlaat is binnen 2 weken al gescheurd bij de flens omdat ik over de grond heen ga! EN hij lijkt nog veel te hoog :neenee:

Maar ik ben nog student en dus zal het allemaal niet zo vlot gaan, en zo'n oude auto kost toch nog aardig wat in onderhoud.

Maareuh..... wat ben jij allemaal nog van plan om eraan te doen :woow:

ben zelf ook student... gaat inderdaad niet snel dan nee..

heb van de mijne een projectje gemaakt.. staat al tijden stil..

http://kilo.messageboard.nl/5349/viewtopic.php?t=537

wil em in de toekomst nog iets naar beneden schroeven, maar dan wil ik eerst een glijplaat hebben. En daar wil ik momenteel niet in investeren. Wil eerst de motor en de remmen weer in orde hebben, en mijn nieuwe interieur en de rolkooi plaatsen. Eens kijken of ik dan nog wat te investeren heb. Moet ook nog een goed linker voorscherm op, en heb nog een strakke goeie achterklep staan die er op moet. Dat zal dan weer gespoten moeten worden... kortom.. ook nog de wereld te doen.

Ik kwam eerst ook met de middendemper aan de grond, bleef ik ook hangen. Die is dus inmiddels ook al verwijderd.
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote