Thread: TheDutchBeast
View Single Post
Old 14-03-2012, 20:36
De Pul's Avatar
De Pul De Pul is offline
5 Cylinder Turbo Donateur - Literpul

ik had dat linkje naar civicforum gemist,maar daar lees ik net dit;
Quote:
Originally Posted by hcnonline.nl
denk dat oldskool japstyle is dat je een auto maakt zoals 10 jaar geleden (oldskool) de civicjes (japsyle) werden gebouwd, met een lelijke ongespoten bumper waardoor je zo op straat kan kijken.
Dat dit geen bedoelde style is, maar puur onvermogen om wat moois te maken, dat heeft hij even gemist denk ik.

Volgens mij worden veel stijlen trouwens uit armoede geboren, zo is daar de rusty hood trend (begonnen met iemand die geen geld had om hem te spuiten), de streched banden (begonnen met iemand die te smalle bandjes had gekocht omdat de brede te duur waren), JDM style (begonnen met iemand die een briljante ingeving had met zijn standaard auto en geen geld om er tupperware op te gooien), de rat-look (begonnen met iemand die geen zin/geld had om zijn auto af te maken.
En briljante wezens als we zijn, pakken we dat op als trend, en gaan er met zn allen gigantisch veel geld aan uitgeven om ook zo'n mooie roestige kap te hebben, etc. net zoals we nu allemaal met gescheurde spijkerbroeken rondlopen, ook al zoiets

prachtig stukje tekst denk dat dit typerend is voor de denkwijze van de gemiddelde ricer.