View Single Post
Old 12-03-2012, 20:19
Spierings Spierings is offline
No personal life

Quote:
Originally Posted by a.busser
Wij zitten al jaren in portschach, zeg maar aan de overkant van het meer.
vanaf portschach is het ongeveer een 10 minuten varen met de speedboot naar Reifnitz.
De kosten daar voor bedragen 9 euro p/p enkele reis.
Je kan ook met de rondvaart boot, dat komt geloof ik op 5 euro.
De boten en speedboten vertrekken vanaf portschach landspitz, vanuit het centrum gewoon naar het water lopen, kan niet missen.
Inrij kaart voor Reifnitz zelf, daarvan heb ik geen idee wat het kost.
Op de 'grote" dagen komt de auto toch niet bij het hotel vandaan.Ten eerste omdat waar ik in rij totaal in het niets valt bij wat er staat, ten tweede omdat er "aan de overkant" in die dagen geen plekje meer te vinden is als je de auto er niet 3 dagen laat staan, ten derde omdat je eerst een uur in de file staat om er met een auto in te komen.
Met de boot wordt je afgezet bij de VW stand, je betaald 2,50 euro entree, loopt de steiger af en staat op de meeting.

Wij zitten ook vlak bij portschach, en na een paar jaar toch maar een keer die rondvaartboot genomen en kan zeggen nooit meer. Op de terugweg een uur in de rij gestaan om de rondvaarboot op te kunnen. niet bepaald fijn als er ook nog jonge kinderen erbij zijn. (daardoor was een speedbood ook niet een optie)

Als je met de wagen gaat en dan niet langs het water reifnits in gaat maar dus via de achterzijde van het plaatsje binnen komt sta je amper in de file mits je op tijd aanrijdt. We hebben natuurlijk wel een kaart voor de auto, ook al ga ik met mijn daily (toledo).
Reply With Quote