12-03-2012, 18:02
|
|
Postwhore
|
|
Join Date: Nov 2010
Posts: 1,099
|
|
oh, ik vind het nog zo slecht niet. t is tenminste dicht en het water kan niet meer in de dorpel.
alleen bij die veerschotel in de koffer had ik de plaat aan de onderkant gelast en niet aan de binnenkant. nu kan het water nog steeds aan het slechte plaatwerk en roest dit gewoon verder.
voor een goedkope daily kan die nog wel ff verder nu, als je wilt gaan restoreren en de auto nog 10jaar houden, zal dit niet voldoende zijn.
bij mij kwam 1 wielrandje los (die plastiek) en heb daar een stuk nieuw plaat moeten inlassen omdat alle bevestigingen weggeroest waren. de andere kant is even erg, maar heb er gewoon de tijd niet voor en blijft dus gewoon zo (nog vele slechter dan de topicstarter hier, daar is het tenminste dicht).
houd die motor het nog 5jaar vol, dan doen we nog 5jaar verder, begeeft die het binnen 2maand, hoef ik de kas niet meer op te lassen (en met 391 000km op de teller en geen geschiedenis van de wagen, steek ik er ook geen geld in)
__________________
Daily drivers: Toyota prius 3 - Ford P100 1.8TD
Oldtimers: Golf2 1.6D '91 - Ford Capri 2.0V6 '79, 3.0V6 '79 - Sierra XR4i 2.8iV6 '83 - Audi 80 Avant 2.6V6 '93
http://www.fordcapri.be
|