Tja slordig maar effectief
Ik ben het helemaal eens met de poster hierboven.
Oke het is niet zo netjes maar als het je daily is moet je wat. Als je alles stript en alle roest er vanaf wil kan je hem beter direct naar de sloop rijden want voordat je daar mee klaar bent ben je heel veel geld en tijd verder.
Als je deze wagen helemaal uit elkaar trekt wordt je niet vrolijk.
Tja ik zie ook liever een golf in concours staat begrijp me goed. Maar bij dit soort auto is het vaak roest op roest op roest. Deze reparatie valt bij mij onder de klasse "mischien nog 2 jaar fun en dan heel de zooi naar de stort". Is het een auto die je nog jaren wil hebben en koest houden dan is de kwaliteit echt onder de maat.
Maja het is lastig, dat is ook precies de rede dat ik een andere auto gekocht heb en me huidige golf aan me broertje gegeven heb met de insteek "misschien kan je er nog enkele jaren lol aan beleven". In een snelle blik leek mijn oude golf echt een nette auto maar alles bij elkaar. roest bij de raamrand, dakraam, achterpaneel, achterklep, slechte krikpunten voor, ga zo maar door.
En dan kom je bij de keuze, 5000 euro stuk slaan(plaat werk, lassen, afwerken, spuiten) of door modderen. Plus als de het eerste kiest wordt het weer zonde om de auto als daily te gebruiken.