@ rené , ik heb binnenkort nog contact met de mannen van Smartwax, wil toch voor de zomer wat meer producten bestellen , dus dan ook meteen even wat info over hoe en wat het precies werkt .
Maar ook weer een kleine audio update hier ! Kreeg gister telefoon van emperor-audio , dat ik even moest langskomen , hij had iets leuks voor mij gevonden voor in de variant
En aangezien ik nogal een audiofreak ben en vooral van het 'oldscool' spul wist hij dat ik er wel raad mee wist wat hij had liggen .
En er lag voor mij een zgan Demoset van Rockford fosgate , 16cm Composet, Fanatic's serie ! Mischien al wel een oudere set , want deze zijn vanuit eind jaren negentig , maar wel in nieuwstaat ,alleen gebruikt voor demo !
Dus ik blij en meteen maar ingebouwd natuurlijk ! Er zal op zich al een leuke Pioneer set in , welke voor een deel is blijven zitten , want dat speelde op zich al erg goed .
De Compo van RF is eigenlijk een toevoeging , zeg maar creatief met audio
16cm van Pioneer vervangen door deze meneer
Oldscool filterkastje ( design van de oude trapezium versterkers
)
Tweeter ( net als bij de jetta) in de luchtkanalen , cleane inbouw ,en werkt super op deze manier , en zo kunnen de 19cm pioneer's in het dash blijven zitten ivm de middentonen/zang.
Niet zichtbaar ,maar wel hoorbaar
16cm woofer in de deur .
Nu alles erin zat en echt super speelt , vond ik het wel erg clean , en ben nog even creatief bezig geweest . Bij de duurdere audio systemen van oa audi zie je wel eens een heel discreet logo zitten vanbv Jbl of Bose audio .
Dus ik heb even een paar oude RF speakerkappen berooft van de logo's
en Voila
Clean ,met een beetje een discreet logo .
De aansluiting is als volgt , de composet is aangesloten op het voorste kanaal van de radio . De speakers in de achterdeuren en in het dash bovenin op het achterste kanaal . Dit geeft als resultaat dat je heel mooi het midden gebied kunt regelen dmv de fader ! Vooral muziek met schelle gitaar of hele harde zangtonen kun je de mid even wat eruit faderen en iets rustiger laten spelen .
De subkist is gewoon aangesloten op de sub uitgang van de radio , ( Kicker KX1200 versterker ,met 2x 12 inch MTX 7500 woofer . Versterker levert een gemeten 1270 watt Rms op1 Ohm , Max momenteel 143,2 Db gemeten )