11-03-2012, 11:52
|
|
Volksforum Crew - Gijsmans
|
|
Join Date: Feb 2005
Posts: 7,362
|
|
De warmtewisselaar er tussenuit gehaald, maakt geen verschil.
Om oliedruk in de motor te hebben, heb ik de olie aanvoerleiding voor de turbo even los gehaald en afgedopt. Nu blijft het lampje uit, dus druk..!
De motor 20sec laten draaien, druk blijft. Het zit 'm dus in de aanvoerleiding naar de turbo. Zou hier dan toch een smoring in (moeten) zitten? Of gebruik ik de verkeerde aansluiting op de filterhouder? Wat mij sterk lijkt, want in een zit de sensor (die uitkomt in de buitenrand van het filter), andere is afgeplugd, en de aansluiting in het midden zit (en zat in de Golf 3) de turbo op aangesloten...?
__________________
'11 Polo 6R bluemotion TDI
'05 BMW 130i trackday
'93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD
'91 Golf Syncro Country
'89 Daihatsu Feroza
'86 Passat Variant Syncro
|