View Single Post
  #10  
Old 10-03-2012, 09:57
samcaddy3 samcaddy3 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 40
Default

Hey ,
alvast bedankt voor jullie en uitleg .
na donderdag en vrijdag vele uren zitten te bellen en rijden naar RDW , de keuring in belgie , de Nederlandse invoerder en de Belgische invoerder , EINDELIJK de juiste uitleg bekomen .
Namelijk in 1989 is er een Belgie een wagen totaal verlies gereden , hiervan zijn de type plaatjes en chassis nr doorverkocht naar een bende auto dieven .
Die hebben op hun beurt in Nederland een golf gestolen en daarin een plaat gelast van 1,30m op 18cm met de chassisnr van de totaal verlies wagen .
De politie is deze bende dan op het spoor gekomen en heeft de wagen van boven tot onder onderzocht , hierbij is dan onder de voorste stoel een stickergevonden waarom de bouwnr's op stonden . De rdw heeft dan de oorspronkelijke chassisnr op de rechtervoorpoot laten zetten , MAAR hier is dan de fout gebeurt ze hebben ipv WVWZZZ1g hebben ze WVWZZZ19 geslagen . Nu heeft die wagen dus al die tijd in Nederland naar de keuring geweest zonder dat dit is opgemerkt .
Maar bij invoer naar Belgie is het probleem naar boven gekomen omdat VW Belgie die wagen met de 9 in niet voorkwam in het register van belgie of zelfs van Duitland .
Nu heb ik alle pv's omtrend de wagen van de RDW gekregen en tevens een attest waarop staat dat de fout is gebeurt ivm de g en 9 .
Eindelijk kan ik nu verder om een homologatie keuring te laten doen .
Mvg Sam
Reply With Quote