View Single Post
Old 09-03-2012, 21:32
jettaracing's Avatar
jettaracing jettaracing is offline
Volksforum Aandeelhouder - Oil burnin' Maniac

Send a message via MSN to jettaracing

Nog even een 'kleine' Update , een special voor de Vw speed Midwintermeet @ deurningen afgelopen weekeinde . namelijk een ski/bagagebox, in de stijl van de Vari

Was even een zoektocht , want ik wilde wel één die kwa design er precies goed bij paste ,kwa looks en passing
En natuurlijk een strak passende set dakdragers moesten er komen , en niet van de 15 cm hoge 'mont-blanc ' Halfords dingen !

Gelukkig vond ik via MP een mooie bagagebox , welke de goed maat en stijl had !
En ook vond ik een set originele VAG dakdragers , deze behoren origineel op een passat 3BG ,maar met een kleine aanpassing passend voor de Mk3 vari !

De bagagebox is bij mij op het werk gespoten , onderzijde in zijdeglanszwart , en de bovenkant in Lc9z Blackmagic pearleffect
( kleur van de auto)

Custommade stickert in OEM stijl op de bovenzijde , thanks to Emperor-audio voor het maken ervan

En vanmiddag nog even aan de poets geweest

Was al een tijdje bezig om de winterhuis er weer af te krijgen en de lak weer netjes in zomerstaat te krijgen , maar kon er met mijn producten die ik thuis had niet het resultaat krijgen wat ik wilde !
Wel heb ik alle zwarte bumperdelen deze keer opnieuw gespoten in Matzwart , het netjes houden van deze randen e.d. is niet echt makkelijk , zeker in dit regenachtige land , en het is nu een stuk netter en egaal van kleur !
Dan het lakwerk ,Met meqiuars kreeg ik steeds weer vlekken en heb toen Riwax gebruikt , welke al een stuk beter was !
maar ik kwam op de midwitermeeting in gesprek met de jongens van Smart Wax , en op aanraden van deze man ben ik nogmals bezig geweest ,en het resultaat is erg mooi geworden

Hele auto wer opnieuw gewassen , ontvet ( om de oude waslaag te verwijderen) dak en motorkap opnieuw gepolijst met cleaner, en toen in de roze Smartwax gezet . Volgens de jongens van SmartWax kan er nog een sealer overheen ,welke je in lagen kan opbouwen , totdat de lakglans 'te' diep word ......Nou kan het mij natuulijk nooit genoeg glanzen

Dus binnenkort maar eens proberen icm de sealer

Ja ,ik ben een beetje een poetsfreak

Quote:
Originally Posted by Misha
De ringen van een schroefset gaan maar 1 kant op hè.. en da's naar beneden
Reply With Quote