Vandaag de velgen gaan halen bij Puc, randen opnieuw laten polijsten nadat er wat beschadigingen inzaten.
Ff snel een foto'tje gemaakt
Goed werk van Puc weer!
Hopelijk krijg ik de Corrado snel terug, staat namelijk al een half jaar (!) bij mn vaste monteur.
In augustus afgelopen jaar een paar dagen ertussen uitgeweest met de C en op de terugweg in een flinke file terechtgekomen. Na een drie kwartier in de file te staan ineens rook onder de motorkap vandaan. Thermostaathuis gescheurd en alle kvs eruit. ANWB gekomen en provisorisch gerepareerd om toch thuis te komen.
Dus eenmaal op weg bij Eindhoven weer in een file terechtgekomen, daar ventilator niet meer aangeslagen, weer rook onder motorkap en toen was het helemaal afgelopen.
Uiteindelijk alleen koppakking kapot maar daardoor staat ie wel al een half jaar stil. Algehele koprevisie uitgevoerd en nu loopt ie weer.
Nu nog klaargemaakt worden voor nieuwe apk waar nog wat dingen voor gerepareerd moeten worden.
En het ergste was nog nadat ie ongeveer een week bij de monteur stond, er weer ingebroken is in de auto, weer hele contactslot kapot (3x in 10 maanden)
Waarom het nou zo lang heeft moeten duren weet ik, na een hoop gezeik verder, nog steeds niet helemaal.
Als ik de auto terug heb volgen weer nieuwe update's, heb nog aantal nieuwe onderdelen gekocht in de tussentijd...