02-03-2012, 23:08
|
|
Volksforum Crew - Gijsmans
|
|
Join Date: Feb 2005
Posts: 7,362
|
|
Dan denk ik dat er bij een synchro toch andere motorsteunen gebruikt worden. Want zover ik het in m'n hoofd heb zitten past dat niet. Ik heb een JX spruitstuk gemonteerd. Hierdoor verplaatst de turbo vanuit het midden, naar de hoogte van de 4e cilinder. Overigens heb ik me laten vertellen dat latere T3's een iets andere motorophanging hebben. De motor zit daar iets verder naar achteren (zelf nog niet tegen gekomen, ook niet op gelet )
Ik heb nu een Garrett T2 turbo van een SB motor gemonteerd (Golf 2 1600GTD 80Pk).
Mocht je een TDI gaan overwegen, roep maar. Wellicht kunnen we elkaars bevindingen uitwisselen. Want een 1900TD of TDI scheeld op zich niet heel veel.
Oh ja, tiny update; turbo is gereviseerd en opgestuurd. Zal wel maandag worden als deze binnen is.
__________________
'11 Polo 6R bluemotion TDI
'05 BMW 130i trackday
'93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD
'91 Golf Syncro Country
'89 Daihatsu Feroza
'86 Passat Variant Syncro
|