Het weer begint een beetje mee te werken...
Gisteren toch maar de achterbumper (met trekhaak-binnenbalk) bij sloperij Rutte (Velserbronx) gehaald, nadat ik het hele 'de Liede'-terrein (nabij Zwanenburg) al had afgestruind...; er is bijna geen 35i B3 variant te vinden! (...en al helemaal niet met een knappe bumper d'r op
)
Binnenkort ff bekijken welke van de twee de KAMEI-achterskirt verdiend en waar de flex dus in de trekhaak gaat en welke alleen maar een likje verf krijgt...
De 7-polige stekkerdoos komt tzt binnenin(!) en zal alleen buiten komen, als-ie daadwerkelijk nodig is; da's makkelijker bij het bumper-wisselen
de trekhaak-wel-of-niet-wissel-achterbumper
Vandaag alvast de eerste velg 'lekker' geschuurd en gespoten.
Grondverf, zilvergrijs en blanke lak; de putjes die de velg nogal ruw maakten (gestraald?) zijn nu gelukkig een stuk minder aanwezig!
de velgen worden 'gewoon' zilvergrijs, dus!
EDIT:
Ik ben er eigenlijk wel over uit dat de auto bi-colour wordt: bovenzijde in de carroseriekleur tin-grijs metallic; stootstrips en bovenzijde bumpers zijdemat zwart en alles wat daaronder zit dus zilvergrijs metallic (bodykit, onderkant van de deuren en de velgen)
Toen de verf aan het drogen was, heb ik ook maar even zelf een 'sleutel' gemaakt om de velg-deksels te kunnen (de-)monteren; deze ontbrak namelijk nog...
men neme: een oude M12-bout, wat boortjes en enige creativiteit en... voilá!
later weer meer...