View Single Post
Old 01-03-2012, 19:28
RamonR RamonR is offline
VW Addict

Send a message via MSN to RamonR

Quote:
Originally Posted by Wouter42
Zo, weer even omhoog. Zondag ga ik het blok even helemaal schoonmaken. Heb op het werk al nieuwe pakkingen en boutjes besteld, dus ga zondag mn inlaatspruitstuk er op bouwen. Zit ook een gasklephuis aan. Dan moet ik nog een luchtmassameter hebben, maar dan. Ik wil een K&N luchtfilter er op hebben, alleen wat moet ik dan nog hebben vanaf de luchtmassameter? Alleen een rvs buis dacht ik toch?

Edit: Nog wat vraagjes. Kan ik de gaskabels etc, koelvloeistofreservoir e.d. van de 1.3 die ik nu in de auto heb zitten gewoon gebruiken?

En, als ik de koppelingsplaat, drukgroep en vliegwiel van de KR motor op de PL zet, gaat dat werken?

gaskabels etc, koelvloeistofreservoir e.d. van de 1.3, zijn anders dus dat zal niet gaan.

Koppeling maakt volgensmij niet uit, er zijn 2 typpes: een voor zware bellasting, en een voor minder zware bellasting, allebij gti.
Maar als ik jou was zou ik er een nieuwe set in doen, dan kan je er voorlopig weer tegenaan, want als je er later nog een keer bij moet dan word het vervelend
Reply With Quote