29-02-2012, 08:26
|
Volksforum aandeelhouderCABRIO DRIVER
|
|
|
|
road runner
goeie dag,
na jaren lang bezoeken heb ik me ook maar eens geregistreerd.
ik ben dennis, 26 jaar en kom uit friesland. heb al een stuk of wat auto`s
gehad maar ben nu nog over met m`n mk1 golf aangezien ik een half jaar terug een huis gekocht heb.
toen ik 18 werd ben ik begonnen met een golf mk2 GTI fire and ice, voor het mooie weer had ik er een originele mk1 cabrio golf bij. heb mijn mk2 fire and ice 1 jaar later weer verkocht en heb er een mk4 1.6 voor terug genomen.
dit was me veel te langzaam en ben toen over gegaan op een mk4 golf 2.3 v5, deze was geheel r32 omgebouwd door mezelf. deze heb ik maar een jaar gehad omdat ik klaar was met die ellende van het ketting in de motor ed.
ik heb toen een audi TT quattro gekocht en hier 4 jaar in gestuurd met alle tevredenheid. maar ja, als je een huis koopt moet je keuze`s maken en hem dus maar verkocht.
ik heb nu nog alleen mijn golf mk1 die ik inmiddels ook alweer 4 jaar heb. het huis is klaar bijna nu en ben van plan om er met een tijdje mee te beginnen om een TDI blok erin te plaatsen.
ik ben zelf auto monteur al 10 jaar dus moet dat zeker gaan lukken.
ik ben er nog niet achter hoe ik foto`s plaats maar als ik er achter ben plaats ik een foto van mijn mk1 golf en natuurlijk mijn TT.
gr.dennis
|