Hey,
Ik zal me even voorstellen, ik ben Lennard.
Ik ben 17 jaar en trotse eigenaar van een golf 1 uit 1983 (1.5 jb 5 versnellingen) met 247+/- op de teller.
wou altijd al een golf hebben dus ben op mijn 14e beginnen met 'echt' sparen zodat ik voor mijn rijbewijs een golf kon kopen en er nog wat aan kon werken met mijn vader als vader-zoon project. En dat is mij gelukt in sept. 2011 heb ik eindelijk 1 gevonden die in mijn budget paste en opgehaald uit Arnhem.
De body is 99% hard, op een klein plekje aan de binnen kant van de achterklep, maar je kan niet alles hebben
zo kwam hij bij mij thuis aan
kont
inside
toen kwamen de kleine dingen, zoals A-style kappen er op
spoilers er op gezet (onder op de klep had ik nog maar 1x gezien, en ik wou iets anders hebben dan de rest, dus die ook er opgezet)
toen heb ik de verschrikkelijk lelijke metalen vloermatten er uit gehaald en vervangen door wolfsburgmatten
de hoedeplank dragers zaten vast met stukjes touw, en waren helemaal kapot dus die zijn er ook nieuw ingekomen, heb ik even geen foto van kunnen vinden
heb hem helemaal laten nakijken, zijn nieuwe remleidingen onder gekomen, was nogal een dure grap maar de auto is zo goed als klaar, komt binnen kort nog een andere subwoofer in en enzv
zo staat hij er nu bij:
komen nog wel meer foto's en zal nog wel wat aan de golf gebeuren, komen ook nog wel andere video's
excuses voor de grote foto's wist niet hoe ik ze moest verkleinen