View Single Post
  #171  
Old 22-02-2012, 22:15
Herm Schreurs's Avatar
Herm Schreurs Herm Schreurs is offline
No personal life
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,044
Default

Ook de N75 klep gemonteerd met de oh zo nodige retourslang naar de inlaat ACHTER de luchtmassameter. Later bleek dat ze nu de ECU konden programmeren zonder de LMM nodig te hebben.
Goed te zien dat de laadlucht aan de onderzijde de intercooler ingaat vanuit de aangepaste originele alu bocht om de krukaspully. Dan heen en terug door de intercooler en vanuit de bovenste aansluiting naar de E-gasklep loopt.
Ergens in deze weg zit nog een alu verbindingsstuk met een opnamepunt voor de originele laaddruk- en temperatuurmeting.












En dan is het klarmaken voor de trip naar Lochem. JDEngineering gaat flink aan het werk aan de motor-ecu en de DSG bak. Ook zouden zij een gear indicator voorzien met CAN aanluiting en een CAN-converter voor het aanleveren van het snelheidssignaal en de toerentalsignaal tbv de Golf mk3 klokkenset.
Het toerental komt vanaf de CAN-ECU, het snelheidssignaal zou bij benadering een omzetting worden aan de hand van het toerental en de versnelling waarin de bak staat. Beide vanaf de CAN in te lezen.

Het is nu in het verhaal ongeveer juli 2011
Reply With Quote