20-02-2012, 15:53
|
|
No personal life
|
|
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,044
|
|
Quote:
Originally Posted by Lars90
Ik kan er zelf helaas niet over mee praten, dus ik geloof je direct! Mijzelf leek het nogal nadelig op rechte stukken, minder grip, voor een bocht net andersom. Echter, dit zal behoorlijk wat kunnen verschillen per circuit?
Hoe dan ook, waanzinnig project, lees al een paar dagen mee, en zit met smart op de volgende update(s) te wachten!
|
Even geleend uit het Motorsport-Pics-topic van René:
Daarom zet je de wielen negatief..
Op de foto zie je het wiel in de vol belastte bocht een POSITIEF camber krijgen, en dat wil je echt niet..
Kijk ook even goed naar de vorm van de wang van de band.
- Bovenzijde: normaal
- Contactvlak met de weg: flink vervormd, velg dicht bij het asfalt.
Dus: te platte of getrokken banden in een dergelijke bocht zal resulteren in stoeprandschade terwijl er in de verste verte geen stoeprand te vinden is
|