View Single Post
  #118  
Old 16-02-2012, 22:47
Herm Schreurs's Avatar
Herm Schreurs Herm Schreurs is offline
No personal life
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,044
Default

De uitlaat:
Hiervoor heb ik alle RVS delen van het duitse merk Fox gebruikt. Zeer goed en zuiver materiaal, heel flexibel qua leveringen, ook op maat. TOP!
Vanaf de turbo met een 76mm downpipe van een TTS / Golf mk5 in delen besteld en op maat gemaakt voor de Golf mk2, met een extra montagepunt voor de Lambdasensor, iets verder dan origineel ivm de warmte net na de turbo



Na de aangepaste mk5 downpipe net onde de tunnel het beweegbare deel geplaats, dit is een zogenaamde tulp-verbinding met een dichtring ertussen



De eerste demper na het flexibele gedeelte, dit alles is nog 76mm



Na de tunnel komt een op maat gemaakte 1e demper, vanaf hier is de uitlaat 70mm



Dan met 63,5 over de achteras en daar de laatste demper gemonteerd, de uitlaatbuis uiteindelijk is 63,5mm diameter.






De maten (diameters) van de uitlaat zijnmet JD uitvoerig besproken en op deze manier is een goede stroming mogelijk, en zeker verderop in het systeem is de temperatuur toch al flink gedaald.

Alle gebruikte ophangrubbers zijn van Powersprint en zijn van ee speciale sterke silikone gemaakt. Werken perfect! En zijn in alle mogelijke uitvoeringen te krijgen.
Reply With Quote