View Single Post
  #2  
Old 16-02-2012, 10:22
Demolitionman Demolitionman is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: May 2008
Posts: 84
Default

Het eruit halen van deze schakelaar is niet moeilijk maar wel een lastig klusje.

- zwarte kappen van het stuurhuis demonteren (3 schroeven onderzijde losdraaien)
- connector aan de onderzijde van de startschakelaar lostrekken
- boutje M3 waarmee de startschakelaar is vastgezet, verwijderen. Dit gaat erg moeilijk omdat dit boutje vanaf de onderzijde schuin geplaatst is t.o.v. de stuuras en er maar weinig ruimte is tussen de boutkop en de stuuras.
- Het is mij gelukt door een kruiskopbitje (PH-2) met mijn wijsvinger ertegenaan te duwen en met een puntbektang in de andere hand slag voor slag losdraaien. Op een gegeven moment zit het schroefje los genoeg om hem met het bitje verder uit te kunnen draaien. Hierbij het bitje laten rollen tussen wijsvinger en duim.

Monteren gaat hetzelfde , in omgekeerde volgorde .

Het is een prutswerkje , maar het lukt wel hoor.
__________________
T4 onderdelen nodig ? contacteer me

Current cars :
VW Amarok Highline 4Motion
VW T4 2.5 TDI California Generation 151PK
VW T4 2.5TDI werkpaard
VW T4's : Breaking for parts
VW T3 doka Syncro- offroad editie
VW T2 early bay '69
Reply With Quote