Thread: Marceltheonly1
View Single Post
Old 13-02-2012, 21:25
marceltheonly1 marceltheonly1 is offline
Forum Regular

Smile Marceltheonly1

Hallo beste forum gebruikers, ik zal me even voorstellen.

Ik ben Marcel een fanatieke Golf 1 hobbyist uit Friesland van 21 jaar.
Ik ben altijd in de weer met mijn Mk1’s, en met het opknappen van auto’s en onderdelen.
Momenteel doe ik werk en leren op niveau 4 mechatronica omdat ik graag meer wil weten over elektronica en besturings techniek. Ik heb al een niveau 4 werktuigbouwkunde diploma, door deze opleidingen en verschillende baantjes heb ik door de tijd aardig leren omgaan met de techniek en de machines. Hierdoor kan ik veel onderdelen die ik nodig heb zelf maken wat dus ideaal is (A).

Ik heb op de garagezolder van mij ouders een hele uitstalling Mk1 onderdelen liggen voor de verzameling en ook een deel voor de verkoop, Ik ben elke avond wel bezig om nieuwe dingen te bedenken en om onderdelen te restaureren.

Momenteel heb ik de auto’s wel aardig naar mijn stijl de Golf1 diesel gebruik ik elke dag, de cabrio is voor het mooie weer en mijn vriendin maakt er veel gebruik van.

Hier eerst eens wat Foto’s van mij golfjes

De Diesel

Hier een foto van de Cabrio

Voor de Diesel staat nog een 1900Td klaar, natuurlijk komt daar een dikke intercooler voor en heb ik nog een dikke turbo liggen maar ik hoop eerst op een dikke 90pk uit de motor te halen.

Ik hoop jullie wat geïnformeerd te hebben over mijn hobby

En natuurlijk wil ik steets meer op het forum laten zien over projecten of onderdelen.

Met de Lemmers:

Reply With Quote