View Single Post
  #88  
Old 12-02-2012, 20:19
Herm Schreurs's Avatar
Herm Schreurs Herm Schreurs is offline
No personal life
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,044
Default

Kabelboom-tijd!









Ook de buizen en slangen van de laadlucht en koeling hadden heel wat puzzel-en uitzoekwerk nodig. Want niks past!






Het begint er aardig op te lijken. Het is een hoop werk om de juiste bedrading op de juiste schakelfuncties te laten reageren en om de juiste sensor-info binnen te krijgen op de juiste ingangen van de ECU.



Hierover zal nog meer volgen.

Dan zijn de gepoedercoate delen terug:






Het subframe met de draagarmen in opbouw






Onbekrachtigd stuurhuis met QUAIFE korte overbrenging intern, UniBall stuurkogels, fuseestukken G60 met de Pasat VR6 '91 5/100 naven (dus geen PLUS fahrwerk)



De H&R 28mm stabilisator en de UniBall draagarm-lagers zitten mooi op hun definitieve plaats



Ook de achteras kan afgewerkt worden. De astappen kunnen er met een lichte modificatie op gemonteerd worden om een mooi negatief Cambre te krijgen.
Ook hier weer de 25mm H&R stabilisator EN de VWMotorsport staaf in de achteras. En de UniBall verbinding tussen de as en de carrosserie.









Achterop de schijven van de Golf 3 VR6 om naar 5/100 te gaan..
Klaar!



De Golf kan op de wielen staan!



Dit is alleen om te passen, het afwerken zal nog heel wat tijd in beslag nemen.
De zijschermen zijn ook GFK, maar ook zijn een paar mooie G60 randen niet verkeerd

Reply With Quote