View Single Post
  #40  
Old 10-02-2012, 03:25
DÁ-BRT's Avatar
DÁ-BRT DÁ-BRT is offline
Volksforum Aandeelhouder - Diesel-head
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,816
Send a message via MSN to DÁ-BRT
Default

De pomp staat niet op tijd als ik hem zo hoor lopen.

Als je de gashendel afstelt dan moet je de veer nog niet op spanning zetten. Die kan je later met een dubbel gevouwen ty-rap erop zetten. Je moet pas bij het laatste deel van het verdraaien van de gashendel voelen dat je binnen in de pomp de veer aan het uitrekken bent. (dat de gashendel zwaarder gaat) dan staat je gashendel goed.

Pompen zijn heel gevoelig voor vocht.

Een 1900TD pomp past niet zonder aanpassingen op een 1600, omdat hij een langer neus stuk heeft en de offset van de poelie niet past door de dunnere pomp steun bij de 1600. De persklephouders (= terugslag klep waar de leidingen naar de verstuivers aan vast zitten) zijn langer waardoor de brandstofleidingen niet passen.

Het pakkingsetje waar het meeste inzit wat je nodig bent is: 1 467 010 059
__________________
Groetjes,
Bert

VW Jetta 1.6 1984 (NL)
Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE)
Audi TT 2006 (UAE)
Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE)


"Because there's a thin line between hobby and mental illness!"
Reply With Quote