08-02-2012, 22:39
|
Forum Regular
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Der Typ Siebzehn
Die 90: wow !
Maar die pas aangeschafte 80 quattro mag er zeker ook zijn.
Daar herken ik de (in mijn ogen) echte liefhebber aan, iemand die namelijk niet 'n youngtimer van 25 jaar en ouder als dagelijkse auto door weer en wind gebruikt om vanwege "belastingvrij" maar zo goedkoop mogelijk te kunnen rijden, wat toegegeven wel 'n leuke bijkomstigheid is.
Deze twee Audi youngtimers zijn trouwens echt auto's om mee naar de meeting te gaan van "Kaleu-Koch", ik weet niet of je al van deze meeting had gehoord, maar bij hem mogen er alleen maar originele of licht aangepaste in de stijl van destijds VAG youngtimers het terrein op, dus niks met hedendaagse velgen/banden combi's, schroefsetje's e.d. wat er indertijd toen deze auto's nog nieuw/jong waren niet zijn geweest. Zelf ben ik tot nu toe niet naar die meeting geweest, maar heb hier wel veel goeds overgehoord van anderen die deze meeting hadden bezocht.
|
Ik had nog niet van deze meeting gehoord. Beide auto's van mij zijn zeer geschikt voor deze meeting. Zal overwegen daar een keer naar toe te gaan.
Eerst beter weer, anders mogen ze niet naar buiten. En wat betreft belasingvrij rijden, daar heb ik geen last van rij in een 6 maanden oude passat staion van mijn werkgever, dus.
|