Nou, de kop is eraf.
Heb een schroefset aangeschaft waarbij de dempers eruit te halen zijn. Dat was een prioriteit om i.i.g. eraan te kunnen lassen.
Het werd een set van AP, passend voor de Golf/ Jetta II.
De achterste dempers kunnen gewoon plug-and-play gemonteerd worden.
Van de originele voorpoten heb ik eerst de veerschotels verwijderd.
Toen ben ik begonnen met het maken van een linker en rechter mal, waarmee ik later de stand/hoek van de pitmanarmen weer kan herleiden, want das belangrijk voor de stuuruitslag.
Vervolgens deze armen losgeslepen en met beleid én met geweld :P de cilinderbussen uit de fussees geslepen en geslagen. Was aardig wat werk, want deze zaten er loeivast in!
Toen kon vervolgens de flex in de glansnieuwe voorpoten van de schroefset, want hieraan zaten natuurlijk nog de beugels waarmee je, bij bijv een Golf, de poten aan de fussee schroeft. Deze vervallen in mijn situatie.
De gladde buis die ik nu overhield, pastte, na enige bewerkingen, naadloos in de fussee van de 32B.
Aangezien ik voor maximale verlaging ga met zo goed mogelijke rij-eigenschappen, heb ik de pitmanarmen zo dicht mogelijk onderaan weer vastgelast, zodat de stuurstangen zoveel mogelijk in het verlengde blijven van het stuurhuis. Wel zo belangrijk om bumpsteer te minimaliseren.
Wanneer ik beide poten klaar heb, wordt het geheel gestraald en geel verzonken.
Hieronder een foto van 1 voorpoot, de andere is nog niet klaar.