View Single Post
Old 05-02-2012, 13:48
ErikvanBilsen's Avatar
ErikvanBilsen ErikvanBilsen is offline
Volksforum Draaideur Donateur

Inmiddels weer een heel aantal uurtjes in de Golf gestoken.
Beide aandrijfassen zitten er weer onder, remleidingen zitten compleet eronder, gevult en ontlucht. Dus remmen kan ik al.
Ook zitten het kachelgedeelte er compleet in en de pedalen op zijn plaats.
De KVS slangen zitten voor het grootste gedeelte er weer op, dus de eerste start komt in de buurt. Ook begint het dashboard incl. toebehoren weer aardig op zijn plekje te komen.

Heb ook nog een aantal zeldzame onderdelen bij Jeroen Rison gescoort en inmiddels gedeeltelijk gemonteerd.

In de zakjes zit allerhande klein bevestigings materiaal e.d.

Éen NOS B-Stijl bekleding van Jeroen Rison.
Nog 1 kant te gaan.

Ook had ik een setje wielkastkappen via Facebook gescoord maar nadat ik na twee weken geen reactie meer kreeg op mijn berichten en nog steeds niks ontvangen had dacht ik dat ik een beetje belazerd was, dus toen maar van Branko een zeer net setje overgenomen. Helaas zit hier dus blijkbaar verschil in dus helaas paste deze niet goed. Na 1 week kwam ineens het duitse pakketje binnen maar ook deze paste helaas niet. Dus heb nu 2 setjes in biezonde goede staat over. Dus als iemand interesse heeft er is er 1tje te koop.

De pedaaltjes incl. nieuwe rubbers en lagerbusjes.

De onderkant incl leidingen en kabels.

De motorruimte.

Het dashboard.

De remmen aan de voorzijde.

En de afdekplaat voor de brandsslangen.

Thanks heren.

@ Blauwwiekel:

Inderdaad erg zonde van de Golf. Maar ik zal deze niet gaan inruilen op een Yaris.

@ Jel Golf 2 GTI:

De Filters komen net niet tegen het schutbord aan. Schilt inderdaad niet veel maar zit nog een cm of 2/3 los.
Reply With Quote