Quote:
Originally Posted by TheDutchBeast
Denk je nou echt dat ik me daar als vent van 20 nog zorgen om maak? het zal me een rotzorg zijn wat men er van vindt, ik doe toch wel wat in me opkomt.
Als ik me eige druk moet gaan maken over wat iedereen van me vind ben ik over 3 jaar grijs en over 5 jaar kaal.
nee dankje, ik vind het wel goed zo
|
Ik ben er inderdaad van overtuigd dat het voor jou niet zo heel belangrijk is hoe er op jouw auto gereageerd wordt, als er maar gereageerd wordt. Het is een beetje te vergelijken met een lastig kind dat geen aandacht van zijn moeder krijgt. Op den duur zal dat kind zijn moeder tegen de schenen schoppen, totdat hij de aandacht krijgt die hij nodig heeft. Negatieve aandacht is ook aandacht, toch? En waar krijg je de meeste negatieve aandacht? Op een forum waar praktisch alle leden een totaal andere smaak hebben (je had ook voor een ander forum kunnen kiezen). Het logische gevolg is een lading negatieve reacties, met als gevolg daarop de welbekende "respect voor andermans auto"-discussie, door jou zelf aangewakkerd. Natuurlijk begrijp ik ook dat men, ongeacht de smaak van de auto-eigenaar, respectvol op elkaar dient te reageren. In dit topic wordt dan ook soms onrespectvol op jouw updates gereageerd. Toch kun jij niet ontkennen dat jij die reacties bewust uitlokt. Op vwforum was dit eerder ook al het geval, dus je wist dat het hier niet anders zou gaan. Het gaat er namelijk ook om HOE jij jezelf en je auto presenteert in dit topic. Enkele uitspraken van jou:
- "Je hoort me zo wel langsblazen moet er toch langs"
- "Zolang het een VW meeting is wordt ik binnen gelaten, krijg nog een speciale plaats ook"
- "Mijn auto was eerst ori met chrome biesjes en andere zooi, pure zooi eraf gedonderd, niks waard."
- "Maar eerder dat hij een antiegelijk grote mond heeft voor een stock golf 5 rijdert die iedereen kan kopen.."
- "Ik wist het, die klote bbs'jes. die heeft IEDEREEN. IEDEREEN rijdt zo rond, nee, ik wil speciaal haha"
- "Tientje mag naar mjn rek nummer dankje, toch weer 2 neon balkjes . Ik zal het nooit leren jan-jelle, nooit"
- "Zijn inderdaad rond de 220 a 279 nieuw per stuk. Maar vind het altijd heerlijk wat te overdrijven, check mijn ride maar"
- "En ja, ze hebben me al vaker van het asfalt afgeschraapt"
- "Dat begon met scooters/schakels waarmee we de binnenstad terroriseerde dmv wheelies etc. Zeer vaak kwijtgereden voor politie"
Met dit soort uitspraken maakt iemand zich niet bepaald populair op een forum (of waar dan ook), zeker niet wanneer juist diezelfde persoon strooit met woorden als "respect" en "gezelligheid". Als je er zoveel plezier in hebt om in de slachtofferrol te kruipen, dan moet je het vooral niet laten, maar bedenk wel dat je ook schade kunt aanrichten. Trouwe forumleden vliegen elkaar bij wijze van spreken in de haren vanwege de "respect voor andermans auto"-discussie, terwijl dit hier allang niet meer aan de orde is.