03-03-2005, 22:00
|
|
Volksforum Aandeelhouder
|
|
Join Date: Jun 2004
Posts: 836
|
|
En is Polopower al een beetje aan de slag met het herstellen van autos??
wat tips:
als je komt te werken bij een schade hersteller, luister dan goed naar de oude rot die je wegwijs maakt, sta open voor zijn invalshoek, denk niet meteen dat je weet hoe je een voorbewerking moet doen, vraag liever te vaak (of zelfs laag voor laag) hoe je voorbewerking verloopt.....en als je iets niet strak zou hebben geschuurd volgens de oude rot, leg dan uit wat je vingers voelen, en probeer te voelen wat de oude rot voelt.....
en most of all......wees kritisch....1 klein foutje of laksigheid met schuren kan betekenen dat dat deel opnieuw moet worden gespoten.......beter te kritisch dan een kritieke spuiter in de spuitery te hebben lopen door een schuurfoutje heheh
__________________
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look,
07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-)
|