Quote:
Originally Posted by Herm Schreurs
Ziet er weer top uit Wilco!
Complimenten hoor!
Wat ga je met de draagarmen etc doen?
|
Hoi Herm,
Voor de achterzijde zijn we zijn druk bezig met nieuwe draagarmen voor in de Syncro achterbrug. Ik denk dat je wel weet hoe deze origineel zit en er zitten nogal wat nadelen aan, al rijd het al beter dan de normale achteras. Heb lang getwijfeld of ik er een achteras van een type 5 onder zou zetten, maar hebben toch besloten om helemaal wat nieuws te maken.
We gaan draagarmen maken met uniballs en een los fusee zodat de slag veel mooier verloopt en alles stelbaar is.
Een Syncro heeft al veel te veel toe-spoor en wordt nog erger bij het inveren wat erg jammer is. Bij ons kan je de achterwielen afstellen met een negatieve toe-spoor en zal inveren naar neutraal wat veel beter is.
Dit zal een product worden voor verkoop en we zijn eindelijk zo ver dat we het eerste prototype kunnen gaan maken. Alles is in 3D getekend en we zijn erg druk geweest om alle punten goed te krijgen.
Met een beetje geluk kan ik de eerste (goede) animatie morgen plaatsen zodat je kan zien wat ik bedoel.
Aan de voorzijde gaan we ook nieuwe draagarmen maken met uniballs en met een verhoging naar het (vr6) fusee. Dit laatste voor de correctie van de stand van de draagarm en de stuurstang. Dit zal het opvolgende product worden na dat we de achteras af hebben.
we zijn bezig met veel nieuwe dingen, maar dat zal ik in de loop van de tijd wel laten weten