Thread: Golf Plus...
View Single Post
Old 03-03-2005, 16:50
Pedaalemmer's Avatar
Pedaalemmer Pedaalemmer is offline
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne

Send a message via MSN to Pedaalemmer

Quote:
Originally Posted by Sabine_Bug
Zie mijn moeder ook liever in de golf+ dan in de opel agila maar nog vind ik het een trutten wagen..... Zo van; de man heeft een dikke mercedes en omdat de vrouw niet kan rijden en al eens een deuk in de benz heeft gereden krijgt ze een golf+ om haar boodschappen te doen, kan ze ook eindelijk eens met de dames club naar de uitverkoop in de stad. Daar moet ik aan denken als ik de golf+ zie.

Golf+ is ideaal voor mensen die net beginnen met een gezin...de man heeft dan toch een stoere en sportieve gezins auto...met superrrrr veel handige klote trukjes in die auto waar hij weer mee kan opscheppen op zijn werk.

daarbij het feit dat deze golf al wel in 1990 uitgebracht had mogen worden zodat ik niet in een kut renault 21 (6 man geladen) en een knaus caravan met 80 km./h naar de spaanse kust werd getransporteerd door me ouwe.

vanuit me kantoortje hiero kijk ik precies schuin op een golf plus neer...en kheb nog niks lelijks kunnen ontdekken...misschien dat de achterlichten voor de donkere gekleurde uitvoeringen iets minder lexus achtig hadden mogen zijn..
Reply With Quote