Bedankt voor de reacties. Ik heb de motor nog niet ingebouwd, dus ook nog niet geprobeerd wat ik wel en niet aan MOET sluiten. Maar ik zoiek het liever vantevoren uit. Die koudestart-hendel zit ook op de oude motor, alleen wordt die dan met een kabel bediend. Op de 1y motor zit daar een blokje op met een kabeltje, dus wordt automatisch aangestuurd (?) Ik neem aan dat ik daar ook gewoon de kabel op kan zetten... Onderdeel nummers heb ik niet, wel een 2 fotootjes van de 1y pomp. En eentje van de oude motor
1y pomp:
Hierop zijn 6 aansluitingen te zien. De groene is die van die hendel (koudstart denk ik?). Onderaan zit er nog een (donkerblauw), waarvan ik niet weet waar die voor is. Het met gele pijl aangewezen kabeltje zit volgens mij nergens (meer) op, zoals ik het op de foto zie. Ik verwacht dat de rood angegeven de dieselstop is. Dan zit er nog tussen de 4 dieselleidingen eentje, paars, ook geen idee... en bovenop nog een aansluiting (lichtblauw) die samen met de kabel van de koudestart loopt, dus misschien dat die iets met elkaar te maken hebben?
Zou fijn zijn als iemand me dit zou kunnen vertellen, of als iemand een electrisch schema heeft van zo'n pomp, of van de hele auto met zo'n motor.
Oliedruk- en motortemp.sensors zijn wel gelijk, dus dat is geen probleem, al heeft de 1y wel weer een extra aansluiting langs de oliedruksensor , de op de oliekoeler zit (bij oliefilter)
Iemand enig idee?
Alvast bedankt!
Groeten Rob
Hier de oude motor, met alleen een aansluiting voor de dieselstop: