View Single Post
  #94  
Old 30-01-2012, 12:33
Shon's Avatar
Shon Shon is offline
VW Guru
 
Join Date: May 2009
Posts: 781
Default

Na een reactie van Pul, ga ik zijn raad toch opvolgen en dus de golf 1 zekeringkast gebruiken.
Dus kabelboom er terug uit gehaald en alles beginnen uitpluizen.
Ik kwam een duidelijk schema tegen waar ik alle belangrijke functies in kon terug vinden. Dan moest ik de kabelboom nog volledig doormeten want ik vond nergens een schema dat overeen kwam met mijn kabelboom ivm draadkleuren en gebruikte contacten op de 25 polige stekker van de kabelboom.

Ik kwam er dan op uit dat ik 2 relais nodig heb;
- relais nr: 30 -> voor de Digifant te voeden
- relais nr: 80 -> schakelen van benzinepomp en injectoren

Van de g60 kabelboom heb ik enkel deze gelabelde draden nodig volgens dat ik kan zien..
- rood/groen PEN1 op digi -> signaal naar starter “50”
- geel/blauw PEN3 op digi -> naar 85 van benzinepomp relais
- zwart/geel PEN14 op digi -> naar 87 van digi relais
- bruin PEN19 op digi -> massa
- rood/geel (voeding injectoren) -> 87 van benzinepomp relais
- rood/wit ( van lambada stekker ) -> 87 van benzinepomp relais
- + benzinepomp (via zekering 20A ) -> 87 van benzinepomp rel.
- zwart ( naar bobine ) -> achter startcontact
Dan nog 12v continu op contact 30 voorzien van digi en benzinepomp relais en 12v geschakeld via sleutelcontact op contact 86 van benzinepomp en Digi relais en ik zou moeten kunnen starten.. ?











__________________
- Golf Mk1 G60 project
Reply With Quote