Deze schuurvondst gaat nog een vervolg krijgen.
Nu even wat drukte thuis maar ik ga straks beginnen met sleutels en kenteken papieren bij elkaar te zoeken en met de beste man duidelijk af te spreken wat er wel en niet weg mag.
De schuren in het noorden van het land wil hij weg hebben en een aantal auto`s die hij echt wil houden wil hij naar brabant verhuizen.
Omdat het de vorige keer erg chaotisch ging proberen we het deze keer iets beter te doen al is dat lastig met een persoon als deze eigenaar.
De auto`s die in friesland staan zijn voor mij lastig te verkopen omdat iedere avond op en neer rijden gekke werk is. Daarom ga ik er binnekort heen om ze allemaal te noteren en op een andere dag verkopen.
Ik heb een facebook pagina gemaakt omdat dat het makkelijkst werk via een telefoon ter plaatsen.
Hoe ik het precies ga doen is nog even goed uitdenken maar waarschijnlijk zal er in het voorjaar weer wat moois naar buiten komen.
Qua vw`s is er niet heel erg veel omdat de eigenaar zelf altijd alfa en opel fan was. Wel weet ik dat er nog een paar golfjes, scirocco`s en een santana voorbij gaan komen.
2 Volksforumers hebben al een kijkje kunnen nemen , ieder op een andere locatie en ook die hadden grote ogen van verbazing van wat die man allemaal verzamelt heeft.
Mocht je het interessant vinden dan kun je het straks volgen via facebook
auto`s op facebook
Voor de niet facebook mensen probeer ik nog iemand een site te laten maken die alles aan elkaar kan koppelen. Zelf niet zo handig in.
Gr Arno