View Single Post
Old 22-01-2012, 20:15
Ediejo Ediejo is offline
Forum Regular

@MartijnCR, je hebt helemaal gelijk. Ik ben me heel goed bewust van wat ik doe. Als ik je vertel dat ik na die actie bij de eerste beste tankstop me banden na voel. Om te voelen of ze nog rond zijn en niet gecupt dan weet jij denk ik wel genoeg.

@Limburger, echt wel koffie gehad hoor. En wat mijn reactie betreft. Volgens mij heb ik jou leren kennen in het topic van subdubbers. Als de gek met zijn stuur is zijn handen los van de naaf tijdens het rijden. Althans dat is me heel goed bij gebleven. Als je posting dan als geintje bedoeld was. Sorry, dan hoe ik reageerde. Ik zal je best wel eens zien tijdens een meeting. Is kijken of ik dan op andere gedachten kan komen. Want voor mij blijf je toch die mafketel die met zijn stuur los reed. En zeg nou zelf, is het normaal? En daar wil ik het bij laten. We spreken elkaar wel een keer op een meeting.

En wat je zegt over meetings en forums. Ik kom inderdaad net kijken. Dat heb je helemaal goed. Ik ben ook iemand die zegt wat hij denkt. Soms niet echt verstandig. Maar zeker niet schijnheilig.