22-01-2012, 16:36
|
|
Forum junkie
|
|
Join Date: Sep 2011
Posts: 1,505
|
|
Quote:
Originally Posted by tim_j
vergis je niet in de kabelboom, zorg dat je een motorboom hebt van een 'nieuw type zekeringkast. anders heb je erg veel werk aan het aanpassen van veel kabels.
VW2 remklauwen zodat je geventileerde schijven kan plaatsen.
Ik twijfel of een overstap nar schijven achter noodzakelijk is, als je zorgt dat er verse olie,cilinders en schoenen in de trommel zitten dan moet het hardstikke goed remmen.
Grotere rembekrachtiger zou ik zeker gedaan hebben, voor het iets meer remdruk hebben.
Aslastafhankelijke remdrukverdeler op de achteras? snap niet helemaal waarom een 1.3 niet, en een 1.8 wel..
Uitlaatlijn, maar daar had je al aan gedacht.
En een schouwing bij het RDW (?) (!)
|
Kabelboom en computer zitten aan de motor vast die ik ga halen, dus die klopt al wel neem ik aan. En wat is een aslastafhankelijke remdrukverdeler precies? En zit die niet op de achteras van de 1.8 8v?
En ik heb het RDW ook al een mailtje gedaan, verwacht begin volgende week een reactie.
__________________
Daily: Jaguar XF 2.2D Sportbrake '15
Project: VW Golf 1.8t GTI '99
|