View Single Post
Old 19-01-2012, 12:14
Blaauwwiekel's Avatar
Blaauwwiekel Blaauwwiekel is offline
VW Fanatic

Default Golf 2 Blaauwwiekel

Ik heb momenteel een golfje, als project.
Aangezien ik nu beetje weet hoe het werkt met fotokes plaatsen is het ook leuker een topic van de golf te houden

Ik kocht de golf, met al een kenteken papier NL
Maar op poolse platen, was wel leuk.
Maar de auto bij huis gezet, en er eerst naar gekeken vanuit huis met beker koffie. Toen kreeg ik de mogelijkheid om er mee bezig te kunnen,
Dus in now time aan de slag.
De golf was wit, met poolse accenten, { lees overal spuitbusje troep}
Dus eerste instantie beejte hoop op polijsten en een leuke auto, maar uiteraard viel dit tegen, kwamen gele plekken onderweg, wat natuurlijk plamuur leek.
Niet heel erg veel, maar genoeg om te schuren en oldscool id te creeeren.

Helaas heb ik geen begin pics kunnen vinden.

Maar dit was vlak nadat hij is gespoten met zijdeglans beige,
en met compressortje, wat ik later hier las, en bleek is de tank te klein geweest, en zitten er na een aantal maand veel luchtbelletjes onder, die gelijk bij drukken knappen.
Wist ik neit, eerder dan ik hem wilde verkopen, maar aangezien je dan helemaal rond gaat, viel het mij tegen.
Beide dochters boos, golf mag niet weg!!!!!!!
Dus gestopt met de verkoop, en weer in de maal wat ik nu moet?
Geld is er momenteel niet ivm werkloos geworden tijdens verbouwen in huis, makkelijk want je hebt de tijd. Lastig want de buffer die je hebt is zo weg.
En dan ook echt zo weg.
Maargoed, aangezien ik wachten meot op stucadoor, ben ik in de schuur gaan opruimen, heb met vaders de schuur van binnen aangepakt, en vaste stelling gemaakt zodat ik er meer mee kan, stond nok vol.
Maargoed, de golf staat er nu in.
Heb hem helemaal geschuurd, met een mouse machine, en pads van de action geweldig. Kost geen drol, en werkt super.
Nu staat hij er weer sober bij.

En heb een aantal dingen aangepast om het net even netter te maken, en wilde eigenlijk niet weer die zwarte lijsten gaan gebruiken.
Vind snorretjes mooier, zal ik nog een keer kijken of ik die nog heb,.
Maar de kleur die ik er nu op wilde word veel donkerder, eerste stap was mat zwart, maar dat zie je wel vaker, en wilde toch wat anders.
Nu heb ik alsnog tegen zwart aan maar hoop op beetje mengeling zichtbaar is.
Ral kleur 8022
http://www.ralkleur.nl/
Dus dit is eerst even de info over de pool.
Deuren en motorkap moet nog wel aangepakt worden, had er 1 met roestig gat, die nu helemaal roest is, met camo sticker op 1 kant. Maar komt een nette kap dacht ik maar.

Deurtjes was twijfel geval. Ergens vind ik mooier met groot raam en spiegel ind e hoek, maar andere kant is die juist wat erop hoort styltje in de deur.
dus die komen er weer op. Hoort er eenmaal bij.
Reply With Quote