Limburger, je hebt gelijk kerel. Maar ik rij liever met een weg vol waar iedereen te hard rijd. Dan waar iedereen zijn stuur los van de naaf in zijn hand heeft. Ik ben geen voorstander van een bonnenschrijver omdat er wat te hard gereden wordt. En al helemaal niet van de stiekemerd in het busje langs de snelweg. Maar in dit geval was minimaal een EMG van toepassing geweest.
Ik weet het er is niks gebeurd. En dat ik dan zeg dat je niet wijs bent. Zo ben ik, ik zeg wat ik er van vindt. En of dat nou op een forum is of in real live. Dat maakt mij niks uit. Ik ben in ieder geval wel eerlijk en recht door zee.
Ik ben absoluut niet het braafste jongetje van de klas. Maar als me maat zo’n actie zou uithalen. En ik zit er naast. Zolang hij rijd zal ik er niks over zeggen of doen. Maar zodra hij de auto stil zet. Dan zet ik hem ook even een min of 5 stil. Als het fout gaat dan gaat het ook echt fout. Ik heb al een naasten verloren in het verkeer. En dan kijk je er toch heel anders tegen aan. Dus vandaar mijn reactie om je niet goed wijs te noemen.
Rij je je eigen kapot door zo’n actie. Dan heb jij er geen last meer van maar wel je naasten. Denk daar maar eens over na. Fouten ga je maken als je stopt met denken.
En daar wil ik het verder bij laten.
Heb je er nog wat aan toe te voegen of wil je er nog wat over zeggen. Doe dat dan maar via een pm dan blijft dit topic verder schoon.