Om weer even een idee te geven van de vorderingen die gemaakt zijn dit jaar
.
Let vooral niet op de slechte telefoon foto's, want de goede foto's staan nog op het kaartje (en die heb ik hier niet).
plaatje met de motorkap er even snel opgelegd. (nog bij de spuiter)
Hier ze je trouwens ook dat we voor het spuiten nog een buis hebben toegevoegd aan de kooi, hier komen straks natuurlijk de gordels aan vast.
vanaf onze opslag/knutsel zolder kun je het oranje dakje en oranje daklijsten goed zien. Het targa dak is volledig ontdaan van alle beugeltjes/mechanismes ed. en netjes in het dak gekit.
verder staat hij op steunen en zijn we bezig alles terug op te bouwen.
Vandaag bijvoorbeeld bezig geweest om een routing te bepalen voor de gevlochten rvs slangen die door de auto naar achteren komen te liggen.
In dit geval voor brandstof en retour van en naar de brandstofpomp. Volgende keer de remleidingen.
De BBS'en zijn trouwens verkocht en de velg die je hier ziet is een (schijnbaar heel licht) ATS multispaakwieltje met slicks.
Ook zijn we bezig met de deuren.
Hier komen lexaan raampjes in, carbon panelen tegen de binnenkant en worden oranje 968 spiegels op gemonteerd
.
Hier op de foto nog lang niet af maar om een idee te geven.
Ik heb trouwens verkondigd dat het een Maserati kleur zou worden. maar dit is het niet.
Het is toch een Porsche kleur maar welke het is weet ik zo niet uit mn hoofd.
O ja, het normale klappende koplampmechanisme is natuurlijk te veel nutteloos gewicht voor een racer (stangen/motor).
Waarschijnlijk word ons alternatief dan zo'n Strosek frontplaatje:
Moet nog zien hoe dat gaat staan.