View Single Post
  #11  
Old 01-03-2005, 12:26
Split52's Avatar
Split52 Split52 is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,879
Default

Quote:
Originally Posted by Gti1-G60
Misschien een domme aanvulling, maar als je gaat boren, zuigers kopen, blok revisiedelen enz enz enz...lopen de kosten behoorlijk op.
Je resutlaat is dan een 80-90pk.

Is het dan niet handiger om een 90pk TDI op de kop te tikken?
Dus kun je eventueel nog een chip in plaatsen en de 110pk is dan dichtbij.
Denk dat je dan goedkoper uitbent.
Maar ok, een project van motor ombouwen is natuurlijk wel erg leuk om te doen.


Het resultaat mag dan erg goed zijn, bij een T3 is het niet echt een simpele oplossing.... Je zult andere motorsteunen moeten maken/kopen, je kabelboom zul je moeten verlengen etc. etc. Ik heb het nog nooit gedaan maar heb me behoorlijk verdiept in de materie, het is niet zo gemakkelijk als bijvoorbeeld in een golf (wat natuurlijk ook geen supermakkelijk klusje is) De kosten lopen bhoorlijk op en uiteindelijk ben je zeker een 2500 euro kwijt, mits je alles zelf doet en het blok een beetje netjes kunt bemachtigen..

Even op je onderschrift.....Kostda?
__________________
Fryske Âlde Skoalle Luchtkuolle (en Wetterkuolle) Gers Jarre Memmebatsers!

Quote:
dat MSN-en is ook nog nooit een auto van beter geworden
Reply With Quote