11-01-2012, 22:37
|
|
Shifting Up! DSG7 Donateur Less talk, more action!
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by GTI-BOY
Ik kan niks anders zeggen dan respect man echt heel er netjes , precies mijn smaak alleen de motor is me iets te klein maar denk dat je dat niet gaat merken (gewicht/vermogen verhaaltje) Ik ben echt de hele morgen bezig geweest met stukje voor stukje doorlezen kijken en ideeen op doen voor mijn eigen waggie ! Vind het echt heel tof en hoop je een keer voorbij te zien komen tijden het rijden op circuit !
Greetz Frankii
|
thanks! jij bent toch van die volledig poly golf 1? ook super gaaf! mag je ook wel een projecttopic van maken!
Quote:
Originally Posted by Bumper83
Zo heb net "ff" in één ruk je hele topic doorgelezen [img]images/smilies/eek.gif[/img] [img]images/smilies/eek.gif[/img] [img]images/smilies/eek.gif[/img]
Echt super hoe je dit project hebt aangepakt en opgebouwd hebt.
En dikke complimenten voor je laswerk!! [img]images/smilies/thumbup.gif[/img] [img]images/smilies/thumbup.gif[/img]
Moet zelf 2 nieuwe wielkasten in mn Golf 2 GTI (laten) lassen maar dat zie ik zo nog niet zitten
Wat spuit je over je net gelaste delen heen om ze te beschermen als ik vragen mag?
Mvg, Robert
|
Thanks, ik spoot er gewoon zinkspray op aangezien hij toch nog gestraald werd, is niet geschikt als grondlaag!
|