View Single Post
Old 11-01-2012, 22:37
knarfmk1's Avatar
knarfmk1 knarfmk1 is offline
Shifting Up! DSG7 Donateur Less talk, more action!

Quote:
Originally Posted by GTI-BOY
Ik kan niks anders zeggen dan respect man echt heel er netjes , precies mijn smaak alleen de motor is me iets te klein maar denk dat je dat niet gaat merken (gewicht/vermogen verhaaltje) Ik ben echt de hele morgen bezig geweest met stukje voor stukje doorlezen kijken en ideeen op doen voor mijn eigen waggie ! Vind het echt heel tof en hoop je een keer voorbij te zien komen tijden het rijden op circuit !

Greetz Frankii

thanks! jij bent toch van die volledig poly golf 1? ook super gaaf! mag je ook wel een projecttopic van maken!

Quote:
Originally Posted by Bumper83
Zo heb net "ff" in één ruk je hele topic doorgelezen [img]images/smilies/eek.gif[/img] [img]images/smilies/eek.gif[/img] [img]images/smilies/eek.gif[/img]

Echt super hoe je dit project hebt aangepakt en opgebouwd hebt.

En dikke complimenten voor je laswerk!! [img]images/smilies/thumbup.gif[/img] [img]images/smilies/thumbup.gif[/img]

Moet zelf 2 nieuwe wielkasten in mn Golf 2 GTI (laten) lassen maar dat zie ik zo nog niet zitten

Wat spuit je over je net gelaste delen heen om ze te beschermen als ik vragen mag?

Mvg, Robert

Thanks, ik spoot er gewoon zinkspray op aangezien hij toch nog gestraald werd, is niet geschikt als grondlaag!
Reply With Quote