View Single Post
Old 11-01-2012, 17:28
Wim.'s Avatar
Wim. Wim. is offline
VW Fanatic

Dank je Frank, het begint nu wel aardig te vorderen ja. Komende maandag krijg ik de sleutel al dus het moet ook opschieten!

Thanks Herm, de motorcode is ADY en komt als ik het goed heb uit een Passat. Ik had de motor al op zolder liggen voordat ik hieraan begon.

Het is nogal uit de hand gelopen project. Het was namelijk mijn wegauto, en ik wou hem eigenlijk wel verkopen. Maar er zaten wat deukjes in mijn rechter portier, bij een maatje van me hebben ze een autospuiterij thuis en daar zouden we de deur strak maken en spuiten. Toen hadden we besloten de hele zijkant te spuiten, daarna helemaal van buiten. En uiteindelijk met strippen besloten hem maar compleet te demonteren en meteen een andere kleur gekozen! En het grappige is dat ik uitendelijk nog een andere deur heb gebruikt ook!

Alleen 2jaar geleden moest ik het project staken omdat ik ook een nieuwe crossauto moest bouwen voor het nieuwe seizoen, dat is uiteindelijk deze Audi 2.8 V6 geworden:

Daarmee reed ik Acon Rodeo en diverse toerwagen klasses.
En na een erg goed seizoen uitendelijk de auto verkocht en ben ik 9 maanden aan het reizen gegaan in Australiƫ en Zuid-oost Aziƫ.

Dus nu moest ik hem toch maar eens af maken, krijg komende maandag de sleutel van me huis en ik hoopte hem zelfs daarvoor af te hebben maar dat gaat helaas niet lukken! maar de Scirocco heeft nu nog wel even prioritet..
Reply With Quote