View Single Post
  #3  
Old 09-01-2012, 16:40
Herm Schreurs's Avatar
Herm Schreurs Herm Schreurs is offline
No personal life
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,044
Default

Mede door de koop van een huis en de verbouwing hiervan gaan de vorderingen wat trager
Welbekend bij de meesten denk ik..

Terug van de kooienbouwer en heel wat stalen buizen rijker:









Ook werden meteen de deuren onderhanden genomen, hier moesten uiteraard de foeilelijke originele deurklinken plaats maken voor de 2e generatie audi-klinken. Waarom ze A3 klinken genoemd werden en worden weet ik nog steeds niet want ze zaten in alle modellen vanaf die tijd



De ophanging onderging ook de nodige ontwikkeling en verbetering met het zwaardere gebruik tijdens trackdays en onze bezoekjes aan de Nürburgring in het vooruitzicht.
Uniball-lager passingen voor in de draagarmen (hier de alu versie met RVS pasbussen):



En hier de eerdere geheel RVS proto:



De achterasrubbers vervangen door Uniball met pasbussen, proto's gemaakt op een oude achteras:













De topmounts gemonteerd om de schroefset van H&R te passen met de wielen en de spatborden.
Voorzijde:



Achterzijde:







Om de wielen te laten passen overal, de maat zou 8x17 worden met 235/40/17 banden, hier te zien met een passet velgen:



Was het nodig om 25mm spoorverbreders te monteren voor en achter om zo de schroefset niet te raken.



Het blijft toch hetzelfde of je nu een velg met ET10 neemt of een velg met ET35 en een spoorverbreder an 25mm


Daarna mallen gemaakt van alle ramen, zonder de voorruit uiteraard want die moet er nog nieuw en origineel inkomen (APK verplicht om een gelaagde ruit te voorzien). Carrosseriewerkzaamheden om de macrolon ramen te kunnen monteren:












Het is nu eind 2005
Reply With Quote