09-01-2012, 09:57
|
Postwhore
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by VeeDubber
Heren,
Ik heb hier eens goed de gum doorheen gehaald en als ik zo vrij mag zijn om mezelf te quoten uit de nieuwsjaarsgroet:
Wat ik hiermee wil zeggen is precies wat hier gebeurd. Sommige mensen kiezen nu eenmaal voor een eigen stijl. Iedereen die een half uurtje op Volksforum spendeert, ziet ook wel dat deze stijl niet de meest gangbare is op ons forum. Dat neemt echter niet weg dat iemand als The Dutchbeast gewoon welkom is hier op het forum.
Het is erg treurig om te zien dat er een aantal mensen in dit topic puur reageren om de zaak nog verder op te jutten, iemand onnodig zwart te maken of zelfs dood te verwensen. Het is ook mogelijk om even niet te reageren als je je niet kunt vinden in degene zijn opmerkingen. Ik had gehoopt dat we met zijn allen de sfeer op een hoger peil konden houden! En voor de duidelijkheid; Wij bannen geen mensen omdat ze niet voldoen aan de algemeen gangbare stijl, geband zijn op een collega-forum of zouden "liegen".
Ik denk dat onze boodschap hiermee duidelijk is en dat posts vanaf hier ook weer ontopic zijn.
|
Sorry hoor, normaal ben ik niet van het opjutten, maar dit topic is toch een lachertje. Die jongen vertelt gewoon verhalen die zo lek zijn als een mandje. Er klopt gewoon gene kloten van. Opjutten kan wel, verwensingen naar de dood zijn niet op zijn plaats daar ben ik het mee eens.
Als je het niveau hoog wilt houden kun je dit topic beter sluiten en DutchBeast eraf gooien dan komt iedereen weer terug op zijn vorige niveau, maar mensen als Dutchbeast op dit forum, die liegen, rare praatjes hebben en alleen hun eigen stijl waarderen en verder niets aan technische kennis kunnen overbrengen heb je gewoon niets aan. Die halen het niveau omlaag.
Verder vindt ik het onnodig dat er hier gegumd wordt. Iedereen op dit forum lacht de ballen uit ze broek. Mogen we even lol hebben?
Sorry hoor Hans, maar ik vindt dit erg jammer...