09-01-2012, 08:35
|
|
Volksforum Crew - S2 Racer
|
|
|
|
Heren,
Ik heb hier eens goed de gum doorheen gehaald en als ik zo vrij mag zijn om mezelf te quoten uit de nieuwsjaarsgroet:
Quote:
Tot op de dag van vandaag krijgen we complimenten de grote hoeveelheid kennis die aanwezig is hier op Volksforum. Dit is iets waar we dan ook zeer trots op zijn. We hopen samen met jullie deze kennis uit te breiden maar dit tevens ook op een onderling positieve manier te doen. We delen per slot van rekening allemaal eenzelfde passie, alleen is de inhoud van deze passie voor iedereen anders. Wat in onze ogen als een paal boven water moet staan is wederzijds respect voor elkaars invulling van deze passie. Het zijn per slot van rekening de extremen die de scene extra kleur geven.
|
Wat ik hiermee wil zeggen is precies wat hier gebeurd. Sommige mensen kiezen nu eenmaal voor een eigen stijl. Iedereen die een half uurtje op Volksforum spendeert, ziet ook wel dat deze stijl niet de meest gangbare is op ons forum. Dat neemt echter niet weg dat iemand als The Dutchbeast gewoon welkom is hier op het forum.
Het is erg treurig om te zien dat er een aantal mensen in dit topic puur reageren om de zaak nog verder op te jutten, iemand onnodig zwart te maken of zelfs dood te verwensen. Het is ook mogelijk om even niet te reageren als je je niet kunt vinden in degene zijn opmerkingen. Ik had gehoopt dat we met zijn allen de sfeer op een hoger peil konden houden! En voor de duidelijkheid; Wij bannen geen mensen omdat ze niet voldoen aan de algemeen gangbare stijl, geband zijn op een collega-forum of zouden "liegen".
Ik denk dat onze boodschap hiermee duidelijk is en dat posts vanaf hier ook weer ontopic zijn.
|